Безкоштовна доставка по Україні
- Безкоштовна доставка не поширюється на аксесуари, автокрісла і товари беруть участь в розпрадажах.
- Безкоштовна доставка здійснюється в відділення Нової Пошти.
- При оплаті післяплатою, покупець оплачує комісію Нової Пошти за переказ грошей (2% від вартості товару + 20грн).
При оплаті на розрахунковий рахунок або через систему LIQPAY немає додаткових комісій
Умови доставки в будь-яке місто України
- Увага! Доставка великогабаритного вантажу (дитячі коляски) здійснюється виключно після мінімальної передоплати в розмірі 5% від загальної вартості на послуги доставки.
- Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта».
- Вартість доставки формується виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення і способу доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
- При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації і документ, що засвідчує особистість.
- У разі оформлення замовлення товару на юридичну особу, одержувач зобов’язаний мати при собі доручення, написане від підприємства-замовника в довільній формі з «мокрою» печаткою.
- На складі служби доставки обов’язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки і дефектів вироби. Ви в праві відмовитися від отримання товару на місці, без додаткових витрат з Вашого боку.
Відповідно до чинного законодавства України, «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », ви маєте право здійснити повернення товару протягом повних 14-ти календарних днів з моменту покупки. При наявності оригінальної упаковки і без слідів використання.
Повернення товару, дефект якого виявлений поза складу служби кур’єрської доставки, здійснюється покупцем за власні кошти, в розмірі встановленого тарифу доставки на сьогоднішній день за допомогою компанії-перевізника, або власними силами.
Повернення товару
Обмін або повернення товару належної якості можуть бути проведені протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеної в товарному чеку), при наступних умовах:
- товар не повинен експлуатуватися протягом усього строку з дня покупки – тобто є новим;
- збережені товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей і т.д.), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару;
- наявність товарного чека, отриманого споживачем з придбаним товаром.
За умови відсутності аналогічного товару у продажу, ви маєте право придбати інший товар з наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Важливо! Якщо клієнт зробив замовлення товару, доставку якого потрібно зробити з іншого міста, то в разі повернення товару по не об’єктивним причинам (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно квитанції транспортної компанії.
Якщо повернення пов’язане з заводським шлюбом або механічним пошкодженням, у випадку повернення клієнт доставку не оплачує.
У випадку з оплатою на карту або розрахунковий рахунок,
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту відмови від отримання товару на Новій Пошті. Якщо Ви спочатку отримали товар на Новій Пошті, а потім вирішили повернути, то повернення грошей здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту отримання і перевірки нами товару.
Важливо! Всі товари, що продаються нами, є новими, тому деякі види товарів (коляски, ліжечка, велосипеди) після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище – запах зникне після провітрювання товару.
Комплектація товару
Опис комплектації товару на сайті в рідкісних випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути як неточності в описі товару, які ми намагаємося оперативно виправляти, так і зміна комплектації з боку виробників. Щоб уникнути неприємних ситуацій просимо вас уточнювати у менеджера комплектацію замовленого вами товару.